logo We don't create websites... We create success!
Creativitate. Branding. Idei.
Suntem o echipa tanara si pasionata de marketing online. Te asteptam cu strategii creative si eficiente cresterii brandului tau!
Urmareste-ne pe:
Cidev | De ce sa iti optimizezi website-ul pentru Voice Search?
Desi cu ani in urma Voice Search sau cautarea cu voce aparea doar in filmele stiintifico-fantastice, acesta incepe sa devina o parte normala a vietii noastre de zi cu zi.
optimizare website pentru Voice Search
21319
post-template-default,single,single-post,postid-21319,single-format-standard,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-3.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Cum sa scrii un articol SEO care sa te ajute in business

Feb 25 2020

Cum sa scrii un articol SEO care sa te ajute in business

Cu siguranță că mulți dintre noi ne-am lovit de necesitatea de a scrie articole care să ne ajute să ne creștem afacerea. Există anumite recomandări pe care, dacă le respectăm, ne poate ajuta la indexare și rankare cât mai sus în motoarele de căutare.

Este bine de știut că Google acordă o mare atenție calității și veridicității articolelor. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă că, înainte de a vă apuca să scrieți, trebuie să stabiliți foarte clar care este publicul țintă și cuvintele cheie pe care le veți folosi. De asemenea, este de la sine înțeles că articolele abordate trebuie să aibă legătură cu tematica pe care o abordează întreg site-ul. Google caută specialiști în domeniu, care să ofere conținut unic și încredere. Este bine, deci, să apelați fie la un content writer, fie la un specialist SEO care să analizeze volumul de căutări și să vă facă recomandări pertinente.

Intenția de căutare, din ce în ce mai importantă

Un articol SEO on page bine scris înseamnă dezvoltarea de conținut unic și valoros, pe care utilizatorul final îl poate folosi pentru interesul său. Intenția de căutare a utilizatorului devine din ce în ce mai importantă în ochii Google de la an la an. Aceasta răspunde la întrebarea ,,de ce” din spatele unei căutări. Cu alte cuvinte, ce anume dorește utilizatorul? Să cumpere ceva anume? Să învețe ceva nou? Sau, pur și simplu caută un website anume?

Așadar, dacă utilizatorul caută informații, titlul articolelor ar putea conține cuvinte de tipul ,,Cum să” sau ,,Cât”, ,,Unde”, ,,Tutorial”, ,,Idei”, ,,Exemple”, în funcție de subiect. O altă idee foarte bună ar fi să includeți articole pe subiecte supranumite ,,evergreen”, adică cele care sunt întotdeauna la mare căutare. Spre exemplu, multă lume se confruntă cu un martor în bord. Aceasta este o frază-cheie ,,evergreen”. Includeți în website-ul dumneavoastră un articol (sau mai multe) referitor la martorii din bord, dacă lucrați în domeniul auto. Căutați pentru domeniul dumneavoastră de afacere subiecte ,,evergreen” și folosiți-le!

Cum să atragi back-link-uri

Un articol foarte bine scris din punct de vedere SEO poate atrage nu numai cumpărători, sau mări gradul de conversie, ci și back-link-uri către website. Astfel, va crește traficul de calitate și, implicit, vizibilitatea SEO. Misiunea Google per total este aceea de a organiza informația din toată lumea și de a o face accesibilă și folositoare.

Cu cât articolul dumneavoastră este mai calitativ din punct de vedere al informației oferite, este organizat, lizibil, conține cuvinte cheie și urmărește subiecte de interes, cu atât mai ușor va fi pentru Google să îl recunoască drept de încredere. Un articol SEO on page bine scris va atrage automat cu sine și back-link-uri de calitate, care vor crește autoritatea site-ului în mod organic.

Bune practici în redactarea de articole SEO on page

Iată și câteva sfaturi încă de actualitate care ajută la crearea unui conținut organizat și de calitate.

1. Alege fotografii, eventual video care să ilustreze subiectul abordat

2. Subiectul trebuie gândit astfel încât cititorul să obțină un beneficiu real de pe urma acestuia

3. Articolul este fie scris de un specialist în domeniul SEO, fie de un specialist în domeniul afacerii, în colaborare cu un content writer.

4. Mesajul este adaptat publicului-țintă

5. Conținutul este unic

6. Lungimea articolului este bine să se situeze între 300 și 600 de cuvinte. Ideal ar fi să tindem spre 1000-1200 de cuvinte. Cu cât mai mult conținut de calitate, cu atât mai bine!

7. Structura este ușor de urmărit: articolul este împărțit în paragrafe și are subtitluri.

8. Nu există vreo porțiune mai lungă de 300 de cuvinte fără să urmeze un alt subtitlu

9. Densitatea cuvintelor cheie trebuie să se situeze între 1% și 2% din lungimea textului. Spre exemplu, un text de 300 de cuvinte va beneficia de 3 locații în care apare cuvântul cheie.

10. Folosiți fraze cu cel mult 20 de cuvinte. Este posibil să utilizați și fraze puțin mai lungi însă ponderea acestora nu trebuie să depășească 25% din lungimea totală a textului.

11. Adăugați regulat conținut nou. Ideea e să vă creați o comunitate în jurul afacerii dumneavoastră și să fiți văzut ca și expert în domeniu. Doar prin activitatea constantă veți reuși să creșteți în căutările pe Google.

12. Dacă ați mai scris deja alte articole pe același topic, este important să le legați prin linkuri. Acest aspect vă va oferi autoritate pe subiectul ales.

13. Rugați alți oameni să vă citească postarea, pentru a fi sigur/ă că se înțelege ideea principală. Important este ca propozițiile să fie formulate adecvat, și, bineînțeles, corecte din punct de vedere gramatical.

14. Folosiți cuvinte de legătură, precum: ,,în primul rând”, ,,în al doilea rând”, ,,în concluzie”, ,,așadar” și altele. Acestea cresc lizibilitatea articolului și ajută cititorul să înțeleagă mai bine structura.

15. Utilizați un plugin de SEO. Dacă nu dumneavoastră veți introduce personal articolul pe website, asigurați-vă că persoana care vi-l administrează folosește un astfel de plugin.

Share Post


Call Now Button