CUVINTELE CHEIE SI IMPORTANTA LOR
Prin Audit SEO se va realiza o lista cu cele mai relevante si eficiente cuvinte cheie pentru indexarea favorabila a website-ul tau.
CONTINUTUL WEBSITE-ULUI SI CALITATEA ACESTUIA
Prin analiza continutului se intelege analizarea titlurilor (h1, h2, h3), imaginilor, textului si altor elemente care compun pagina web.
CONCURENTA CU CARE SE CONFRUNTA WEBSITE-UL
Niciun audit SEO nu poate avea loc fara analizarea concurentei. In functie de progresul concurentei vom oferi recomandari.
Problemele de indexare ale unui site pot avea diferite cauze. Unele website-uri esueaza sa se indexeze rapid si cu succes din cauza continutului neoptimizat. Dar in majoritatea cazurilor, motivele nu sunt atat de evidente.
Audit SEO Brasov – Un audit SEO realizat cu grija si detaliat va dezvalui cauza neindexarii. Deoarece, un astfel de audit se axeaza pe toate aspectele care influenteaza indexarea unui website. Atunci cand incepem o analiza SEO, trebuie sa avem in vedere continutul (textul, titlurile, descrierile, imaginile), etichetele meta, cuvintele cheie, concurenta si multe altele.
“SEO Isn’t About Gaming the System Anymore; It’s About Learning How to Play by the Rules.”
– Jordan Teicher
Realizarea unui Audit SEO este un proces complex. Dar expertii nostri SEO au o experienta vasta in realizarea unei analize SEO detaliate. Acest proces incepe prin analizarea intregului website. Astfel, se va analiza continutul, titlurile (h1, h2, h3, etc), continutul duplicat, se vor identifica si analiza paginile de top, etc.
Dupa acesta se va trece la aspectele mai complexe. Aici sunt incluse titlurile si descrierile meta, structura url-urilor, viteza de incarcare, cuvintele cheie dupa care deja este indexat website-ul etc.
Audit SEO Brasov – Dar procesul ne se va opri aici. Expertii nostri vor continua cu analizarea linkurilor interne, backlinkurilor, cuvintelor cheie ancora, distribuirilor pe paginile de social media, autoritatii domeniului si multe altele. Auditul SEO va contine chiar si analiza concurentei, ale cuvintelor cheie utilizate de acestia si sansele de a-i depasi.
AUDIT SEO BRASOV
- Analiza continutului
- Cuvintele cheie (analiza si recomandari)
- Analiza structurii URL-urilor (recomandari)
- Titlurile de SEO (analiza si recomandari)
- Descrierile meta (analiza, recomandari)
- Titlurile H1, H2, H3 (analiza, recomandari)
- Continut duplicat (analiza, recomandari)
- Link-urile interne si textele ancora (analiza, recomandari)
- Denumirile imaginilor (analiza, recomandari)
- Etichete ancora de tip No-Follow (analiza, recomandari)
- Viteza de incarcare a paginii (analiza, recomandari)
- Analiza backlink-urilor (recomandari)
- Domeniile care trimit link-uri catre site (analiza, recomandari)
- Autoritatea site-ului (analiza, recomandari)
- Social media si visibilitatea site-ului (analiza, recomandari)
- Comparatie cu link-uri competitive
- Analiza paginii de top din site (recomandari)
- Analiza competitiei si ale cuvintelor cheie (recomandari)