De Ce Sa Iti Optimizezi Website-ul Pentru Voice Search?

Desi cu ani in urma Voice Search sau cautarea cu voce aparea doar in filmele stiintifico-fantastice, acesta incepe sa devina o parte normala a vietii noastre de zi cu zi. Din ce in ce mai multe persoane cauta rezultate prin Voice Search, iar Google sustine ca acesta devine modul de cautare cu cea mai rapida crestere! Astfel, optimizarea pentru acest tip de cautare nu trebuie ignorata. Website-ul tau este optimizat pentru cautarea cu voce?

De ce are nevoie website-ul tau de optimizare pentru Voice Search?

Daca nu esti inca convins ca website-ul tau trebuie sa fie optimizat pentru acest serviciu, atunci trebuie sa vezi aceste statistici:

  • 41% dintre adulti fac o cautare prin voce pe zi;
  • se prezice ca anul acesta (2020) 50% din toate cautarile vor fi facute cu voce;
  • 61% dintre utilizatorii cu varstele cuprinse intre 25-64 de ani si 57% dintre utilizatorii cu varstele cuprinse intre 18-24 de ani sustin ca vor folosi din ce in ce mai des Voice Search;
  • aproximativ o treime (1/3), adica 3,5 miliarde de cautari intr-o singura zi pe Google sunt facute cu voce;
  • 55% dintre locuinte vor avea device-uri de smart speaker in urmatorii 5 ani, favorizand cautarea cu voce.

Te-au convins statisticile sa iti optimizezi website-ul pentru Voice Search? Atunci este bine sa sti ca optimizarea pentru cautarea cu voce iti poate influenta chiar si rankarea / indexarea in motoarele de cautare. Daca in cautarile efectuate manual website-ul tau este in prima pagina, acest lucru nu inseamna ca beneficiezi de aceasi indexare si in cazul cautarilor cu voce. Dar exista cateva strategii care te ajuta sa iti rankezi website-ul si pentru aceste tipuri de cautari.

4 Metode De Indexare In Rezultatele Cu Voice Search

  1. Creaza un continut relevant si nisat – este important ca textul si continutul de pe website-ul tau sa fie cat mai relevant, structurat si unic. Incearca sa iti structurezi informatiile pe website cat mai bine. Evita sa amesteci topicurile si sa ai mereu in vedere nisa pe care te axezi.
  2. Imbunatateste viteza de incarcare a paginii – in Voice Search, viteza cu care se incarcare o pagina web este extrem de importanta. Google si restul motoarelor de cautare care permit cautarea prin voce pun un mare accent pe viteza de incarcare. Iar website-urile care se incarca mai rapid, vor fi favorizate in afisarea rezultatelor.
  3. Sa ai in vedere intentia cautarii – cum poti sa identifici intentia cautarii si sa o implementezi? In primul rand trebuie sa identifici scopul website-ului tau. Vrei sa oferi mai multe informatii sau vrei sa vinzi? Daca doresti sa vinzi, atunci este bine sa utilizezi expresii ca: cumpara, pret, oferta, etc.
  4. Implementeaza cuvinte cheie cat mai lungi in continutul website-ului tau – prin Voice Search, utilizatorii au posibilitatea de a face cautari cu cuvinte cheie mai lungi, deoarece acestia nu trebuie sa introduca manual toata propozitia sau expresia. Desi expresiile lungi nu sunt foarte relevante pentru SEO, acestea te pot ajuta in indexarea pentru cautarile cu voce.

In concluzie, pentru succes in mediul online, trebuie sa ne conformam trendurilor in ceea ce priveste marketing-ul online. Iar statisticile de mai sus iti demonstreaza clar cat de multa influenta pot avea cautarile cu voce asupra business-ului tau.

Call Now Button